Poszukujemy ekspertów do oceny wniosków konkursowych

Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS ogłasza nabór ekspertów oceniających wnioski złożone do konkursu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich – Śląskie Lokalnie.

Do zadań eksperta należało będzie w szczególności:

  • zapoznanie się z Regulaminem konkursu, wzorem wniosku, kartą oceny oraz innymi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej oceny wniosków;
  • udział w szkoleniu organizowanym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub  w szkoleniu za pośrednictwem komunikatora internetowego (program Skype) w terminie uzgodnionym indywidualnie z Zamawiającym;
  • dokonanie oceny wniosków przy użyciu Generatora, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.

Osoby ubiegające się w wpisanie do bazy ekspertów powinny spełnić następujące warunki:

  • posiadać doświadczenie w ocenie formalnej i merytorycznej wniosków grantowych;
  • posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów;
  • posiadać wiedzę z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych, działalności pożytku publicznego;
  • posiadać wiedzę na temat realizacji projektów dofinansowanych ze środków publicznych, w tym w zakresie konstruowania projektu, jego realizacji, rozliczania, dokumentowania i sprawozdawczości;
  • być dyspozycyjne w okresie oceny wniosków.

Zamawiający planuje utworzenie bazy ekspertów, którzy będą zapraszani do oceny wniosków w kolejnych edycjach konkursu w latach 2014 (2 edycje), 2015 (3 edycje) oraz 2016 (3 edycje). Pierwsza ocena wniosków planowana jest na drugą połowę sierpnia 2014 roku. Zamawiający planuje zatrudnienie ekspertów na podstawie umów cywilnoprawnych.

Kontakt
W sprawach związanych z ogłoszeniem należy się kontaktować z Kamilą Porwoł, menedżerką ds. naboru i oceny wniosków: kamila.porwol@cris.org.pl lub z konsultantem infolinii: 881 201 333.

***
Materiały do pobrania:


Operatorami konkursu są Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS oraz
Fundusz Lokalny Ramża. Projekt jest dofinansowany ze środków Programu
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.