Wspieramy zmiany,
budzimy do aktywności...

Wyszukiwanie zaawansowane
Fraza:

Kategoria:

W okienko wyszukiwarki wpisz poszukiwaną frazę i wybierz dział jaki ma zostać przeszukany. Wyszukiwarka umożliwia sprawdzenie zawartości czterech działów w serwisie:
  • Informacje;
  • Projekty;
  • Notes NGO;
  • Kalejdoskop.
INFORMACJE - WSZYSTKIE
2017-06-19
Naucz się obsługi klientów i sprzedaży
Czekamy na zgłoszenia osób zainteresowanych uczestnictwem w czterodniowym szkoleniu pt. "Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta". Szkolenie odbędzie się w Rybniku w dniach 23-24 czerwca oraz 30 czerwca - 1 lipca.

Oferta skierowana jest do osób odpowiedzialnych za obsługę klienta i sprzedaż w przedsiębiorstwach społecznych (spółdzielnie socjalne, spółki non-profit, stowarzyszenia itp.), działających na terenie Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (Rybnik; Żory; Jastrzębie-Zdrój; powiat rybnicki; powiat wodzisławski; powiat raciborski).

Szkolenie poprowadzi Barbara Astaszow - trener i menedżer projektów rozwoju w JerBa Skills. Zgłaszając się na szkolenie należy zadeklarować uczestnictwo we wszystkich czterech dniach szkoleniowych. Miejscem szkolenia będzie sala szkoleniowa w siedzibie Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS (Rybnik, ul. Kościuszki 22).

Program
Szkolenie I: 23-24 czerwca 2017 r. | godz.: 9:00-15:30
  • Profesjonalny wizerunek w kontaktach z klientami
  • Praktyczne zastosowanie standardów profesjonalnej obsługi klienta - case studies
  • Metody rozpoznawania komunikatów niewerbalnych u klientów
  • Komunikacja niewerbalna w obsłudze klienta
  • Typologia klientów
  • Rola komunikacji interpersonalnej w procesie budowania relacji z klientami
  • Trening zwiększania wyrazistości wypowiedzi
  • Zasady budowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi w kontaktach z klientami - ćwiczenia
  • Komunikacja pozytywna w obsłudze i sprzedaży
  • Techniki wpływania na pozytywną relację z klientami w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Trening aktywnego słuchania w kontaktach z klientami
  • Trening precyzowania i zgłębiania uzyskiwanych od klientów informacji 
Szkolenie II: 30 czerwca – 1 lipca 2017 r. |godz.: 9:00-15:30
  • Rola i postawa sprzedawcy w procesie bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta
  • Techniki pozyskiwania klientów B2C oraz B2B
  • Metody nawiązywania kontaktu z klientami i zdobywania ich zaufania
  • Wybrane techniki sprzedażowe
  • Trening pokonywania obiekcji i wymówek klientów w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim
  • Bank zwrotów wspierających pozytywne i sprawne rozwiązywanie trudnych sytuacji
  • Narzędzia komunikacyjne skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji - ćwiczenia
  • Działania posprzedażowe - metoda utrzymywania relacji z klientami
Szkolenie prowadzone będzie metodami warsztatowymi. W jego trakcie uczestnicy będą brali udział w licznych ćwiczeniach, symulacjach i odgrywaniu ról.

Aby wziąć udział w szkoleniu wypełniony formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres izabella.kaznowska@cris.org.pl.


Ze względu na ograniczoną liczbę uczestników szkolenia o możliwości uczestnictwa będzie decydowała kolejność zgłoszeń. W szkoleniu mogą wziąć udział maks. 2 osoby z jednego przedsiębiorstwa społecznego.

***
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie I:
23-24 czerwca 2017 r. : Godzina 9.00-15.30
Szkolenie II: 30 czerwca - 1 lipca 2017 r.: godzina 9.00-15.30
miejsce: Sala szkoleniowa CRIS (Rybnik, ul. Kościuszki 22)
trener: Barbara Astaszow Trener i menedżer projektów rozwoju w JerBa Skills

wstecz
dalej


1 2

7 edycja Konkursu [eS] Trwa nabór aplikacji w 7 edycji Konkursu [eS]. Nagroda Główna to 15 000...

Ekonomia, która wypełnia lukę Ekonomia społeczna inwestuje w człowieka i jest niezbędnym elementem...

Preferencyjna pożyczka dla podmiotów ekonomii społecznej Towarzystwo Inwestycji Społeczno-Ekonomicznych TISE SA, jest operatorem...

Dodaj wpis

kalejdoskop

Ze smakiem i od serca "Manufaktura Smakowitości" to nowe miejsce na gastronomicznej mapie Rybnika. Nowe, dlatego godne uwagi, ale nie tylko ze względu na swoją atrakcyjną ofertę kulinarną.

    

Dodaj wpis

Notes NGO to dział, w którym zamieszczamy informacje związane z organizacjami pozarządowymi, inicjatywami obywatelskimi i społeczeństwem obywatelskim!

Zachęcamy do samodzielnego dodawania wiadomości. Zastrzegamy sobie prawo do redagowania i skracania tekstów.