19cze
Naucz się obsługi klientów i sprzedaży
Czekamy na zgłoszenia osób zainteresowanych uczestnictwem w czterodniowym szkoleniu pt. “Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta”. Szkolenie odbędzie się w Rybniku w dniach 23-24 czerwca oraz 30 czerwca – 1 lipca.
Oferta skierowana jest do osób odpowiedzialnych za obsługę klienta i sprzedaż w przedsiębiorstwach społecznych (spółdzielnie socjalne, spółki non-profit, stowarzyszenia itp.), działających na terenie Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (Rybnik; Żory; Jastrzębie-Zdrój; powiat rybnicki; powiat wodzisławski; powiat raciborski).
Szkolenie poprowadzi Barbara Astaszow – trener i menedżer projektów rozwoju w JerBa Skills. Zgłaszając się na szkolenie należy zadeklarować uczestnictwo we wszystkich czterech dniach szkoleniowych. Miejscem szkolenia będzie sala szkoleniowa w siedzibie Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS (Rybnik, ul. Kościuszki 22).
Program
Szkolenie I: 23-24 czerwca 2017 r. | godz.: 9:00-15:30
- Profesjonalny wizerunek w kontaktach z klientami
- Praktyczne zastosowanie standardów profesjonalnej obsługi klienta – case studies
- Metody rozpoznawania komunikatów niewerbalnych u klientów
- Komunikacja niewerbalna w obsłudze klienta
- Typologia klientów
- Rola komunikacji interpersonalnej w procesie budowania relacji z klientami
- Trening zwiększania wyrazistości wypowiedzi
- Zasady budowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi w kontaktach z klientami – ćwiczenia
- Komunikacja pozytywna w obsłudze i sprzedaży
- Techniki wpływania na pozytywną relację z klientami w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
- Trening aktywnego słuchania w kontaktach z klientami
- Trening precyzowania i zgłębiania uzyskiwanych od klientów informacji
Szkolenie II: 30 czerwca – 1 lipca 2017 r. |godz.: 9:00-15:30
- Rola i postawa sprzedawcy w procesie bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta
- Techniki pozyskiwania klientów B2C oraz B2B
- Metody nawiązywania kontaktu z klientami i zdobywania ich zaufania
- Wybrane techniki sprzedażowe
- Trening pokonywania obiekcji i wymówek klientów w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim
- Bank zwrotów wspierających pozytywne i sprawne rozwiązywanie trudnych sytuacji
- Narzędzia komunikacyjne skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji – ćwiczenia
- Działania posprzedażowe – metoda utrzymywania relacji z klientami
Szkolenie prowadzone będzie metodami warsztatowymi. W jego trakcie
uczestnicy będą brali udział w licznych ćwiczeniach, symulacjach i
odgrywaniu ról.
Aby wziąć udział w szkoleniu wypełniony formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres izabella.kaznowska@cris.org.pl.
Ze względu na ograniczoną liczbę uczestników szkolenia o możliwości uczestnictwa będzie decydowała kolejność zgłoszeń. W szkoleniu mogą wziąć udział maks. 2 osoby z jednego przedsiębiorstwa społecznego.
***
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie I: 23-24 czerwca 2017 r. : Godzina 9.00-15.30
Szkolenie II: 30 czerwca – 1 lipca 2017 r.: godzina 9.00-15.30
miejsce: Sala szkoleniowa CRIS (Rybnik, ul. Kościuszki 22)
trener: Barbara Astaszow Trener i menedżer projektów rozwoju w JerBa Skills
Ostatnie wiadomości
- Spotkanie informacyjne: Nowe Fundusze Europejskie! Nowe możliwości dla przedsiębiorców w Wodzisławiu Śląskim
- Szkolenie: Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych
- Z CRIS Twój 1,5% działa lokalnie
- Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Obszaru Rybnickiego
- Nowe Fundusze Europejskie! Nowe możliwości dla przedsiębiorców!
- U rzecznika praw obywatelskich
- Dzień NGO w CRIS
- Śląskie NOWEFIO 2024-2026