Jak zaplanować i zrealizować skuteczną kampanię 1%?

Twoja organizacja posiada status OPP? Chciałbyś przekonać większą ilość osób do przekazania 1% podatku na jej rzecz? Przygotuj kampanię promującą 1%. Weź udział w dwugodzinnym spotkaniu doradczym, które 22 stycznia odbędzie się w Rybniku. Początek o godzinie 16:00.

Celem spotkania będzie przekazanie użytecznych informacji związanych z planowaniem i realizacją kampanii 1% tak, aby budziły zainteresowanie i skutecznie docierały do potencjalnych odbiorców.

Plan spotkania:

  • mechanizmy skutecznego zbierania funduszy w kampaniach 1%;
  • elementy budowy skutecznego komunikatu;
  • docieranie i przekonywanie grupy docelowej do wpłaty 1% na naszą organizację;   czynniki ułatwiające i utrudniające kampanię 1%.

Po spotkaniu będzie możliwość indywidualnego skonsultowania się z doradcą, jak również umówienia się na bezpłatne konsultacje w późniejszym terminie, podczas których doradca pomoże przygotować indywidualną koncepcję kampanii promocyjnej oraz skonsultuje treść materiałów promocyjnych.

Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej (stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni socjalnych) działających na terenie Subregionu Zachodniego Woj. Śląskiego (Rybnik, Jastrzębie-Zdrój, Żory oraz powiat wodzisławski, rybnicki, raciborski).

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o zgłoszenie się do dnia 20 stycznia (wtorek) na e-mail: sonia.lenarczyk@cris.org.pl lub pod nr tel.: 32 739-55-12 wew. 105.

***
spotkanie: Jak stworzyć skuteczną stronę www?
data: 22 styczeń 2015 r. (czwartek) | godz.: 16:00-18:00
miejsce spotkania: Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS (ul. Kościuszki 22, Rybnik – salka szkoleniowa, parter).


Projekt współfinansowany przez Unię
Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Więcej informacji o warsztatach i doradztwie CRIS można znaleźć w zakładce szkolenia i konferencje